Saturday, August 6, 2011

menonton cerita masak-masak amat menyeronokkan

haaaa puasa ke tidekkkk ! ta baek tipu2 yee , TUHAN nmpak oke  , ade paham ? haha
korang nie kann , bulan2 puasa nie buat ape jek ? cube laa buat bende yg berfaedah sikit , mcm tolong mak kat dapur ke , sapuu halaman rumah ke , cuci2 periuk belanga ke , haishhh , mls kann, cube tambahkan pahala sikit ! nie tidakk asyik melopong je dpn tv tuh haaa ,tade keje lain kann tak pom terlentang membute jee.

eh eh jap aku nie asyik mencarut + kate kat org , aku pom same kot ! *larikkkk , muahaha ,

oke laa meh sini nk share hobi peberet aku mase bulan puasa  !

oke , sementeraa nk tgu waktu  berbukaa puasa tuh , lambat sgt kannn , so kalo ta buat ape2 bagik aku, aku akn cpt rase laparrr , mula laa dok pikir ayam percik laa , ayam masak merah laaa, kurma daging laaa,
kari ayam laaa , kay epp ci laaaa , oh noee HEAVEN ! hahaha

so aku buat sumthing yg bermafaat  gitew , nk taw apeee !
menonton tv laaa @ menonton cite masak memasak . makcik2 sgt kann hobi akuu, ade aku kesahhh ? ! hahahaha.

bulan puasa nie byk gile kot  cite masak2, ko tekan jeee channel ape , konpem2 adee ! hahaha
oke meh nk senaraikan citer masak2 yg aku tontonn, hins hins

                                               
rencah 5 rase , cite nie kat tv3 , best kot, lagipom chef die best , HYPE jeee , :)  larikk, HAHAHAH


sgt peberet yeee , cite nie da 4 musim rase nyee,. best , leh tgk artis masak2. HAHAHA.  lagipom host die shila rusli pom bagus kot , pandai masak jadi host pon die oke, kire ta bosan laaaa tgk cite nie , :)


dapur selebriti knorr , !  oke cite nie actually diorang siarkan sebelom ramdhan lagik . sbenarnye cerita nie ala2 realiti tv , diorang bertanding utk merebut dana utk bdn2 yg mereka wakili laa ., best , artis semua pom enjoy jeee , btw GO GO zain saidin , *motif, HAHAHHAA

sebenarnye byk lagik kot citer masak memasak yg disiarkan kat tv , tp ni je laaa aku share k. malsa nk type laaa, haha, kalo korang tade keje meyh laa juin aku tgk citer cmneh , best woooo, :)



4 comments:

Alya Esprézzo™ said...

eyhh..haha zain laa! ngeeeeeeeeee..
haii :)

pwiNce kal said...

hhhaha, abg zainn ! hik

EL_Lyia said...

sweetnye zain...! CAIR JAP..~
hahaha

pwiNce kal said...

eh ehh, jgn cair sgtttttttt ! HAHAHHA