Wednesday, August 31, 2011

tak kenal maka ta cinta ,

selamat hari raye uolss , ! raye pertama da abis ye., esk raye kedua pulak. raye tahun nie mcm biasa je la. ta bape nak best , kan da besar, paham2 je laa, mane ade orang nak bagik duit raye, sedeyhhh ! HAHA
btw , semalam hari last aku buat part time kat butik giordano , sedeyhhh, 2 bulan kot menghuru-harakan kedai tuh , mcm2 berlaku , ade pahit dan manis nyeeee , HAHA,
oke lets citer bende manis je laa kannn, bende pahit buang tepi , HOHO


1ST day datang keje malu2 lagik , diam jee okeh , ye laa mne tak nye , tade geng ! haha,
2 3 hari da mula da, aku da start da buat perangai. maklomlahhh da jumpe genggg, 
seb bek ade pekerje kat situ satu kepale ngan aku , jap g aku kenalkan eyh,


owh lupe , byk bende yg bgus kot aku keje kat sane 
salah satu nye mestilaa aku da pandai lipat bajuu. muahahaha, hey korang ingt senang ke ? lipat baju kene cantek2 yee, susun baju ikot saiz laaa , 
then aku skang da pandai iron baju gak, bagus kan aku ? heee


haa pasal org dtg beli baju lak, dorang nie mcm2 ade, nak tu laaa , nak ni laaa, haishhh penin., tp layankan aje laaaa, nme pon pelanggan kann, kalo sakit hati pon senyum jee laaa, HAHA


oke laaa
meh sini nak kenalkann geng2 sengal tuuu
hahaha
seme nye cantek2 manis2 belakeee
HAHAHA


oke yg pakai baju belang2 merah tuh name mieraa, ekeke, die bos aku kot, sporting habiss, haha,
yg pakai shawl hitam tuh nme elah, cntek kann diee ? hee :)

btw , kite selalu plan nk pakai yg same . sweet kan kitaorang ? rinduuuuuunyeeee



pitcha nie di snap mse last day aku keje, uwaa, sedeyh uolss, 2 bulannnnn kot, hoho,
tape laaa, korang keje sane baek2 eyh , nati kalo ade mase kal dtg melawat gitewww,
hehehee
:)

hugs
kal 



No comments: