Monday, July 1, 2013

makan malam kolej bestari universiti malaya ,2013

eh tetibe rajin pulak hapdet blog, orang tanam anggur kan , tade keje nak buat , online je laa keje nye kan , apelagi .mihmihmih .okey makan malam ni sebenarnye dah lama lepas , baru je fefeling nak publish kat blog . sementara wifi tengah laju ni . ye laa . semua penghuni kolej dah blah balik rumah masing masing . tinggal saki baki je ni haaaa . hahahahajinggg sangat kannn , looser gila kat bilik meroyan kebosanan je . memang aku nak balik rumah jugak sebenarnye tapi tgu dulu .ye laaa nk lepak lepak dgn kawan -kawan dulu . nanti tak dapat jumpe dah . semua buat hal masing masing . ye laa , nati ada yang dah keje , kahwin . pastuh nanti dah ada baby lagilaaa . mane boleh nk gegedik mcm sekarang . sobss . kalau pikir pikir . memang tanak pikir tapi sampai bila kan , semua akan ada kehidupan masing masing .takkan nak bersama kawan je sampai bila bila . uolsss ngaseeee ? dah tua bangka takkan nk huhaaa huhaaa lagikan memang tak lahh . nanti orang cakap buang tabiatt pulak .


eh aku ni mcm dah merapu kelautan mana entah , tajuk entry pasal dinner kolej tp ayat mukadimah pasal bende lain , hampunnn jgn marah okeyy uolsss ? senyummm sikit , haa kan comel tuh senyum , kalah kak ton koit ,. MIHMIHMIH .


okey berbalik kepada cerita dinner kolej tuh , dinner start kol 830 pm ., ta sure pulak . aku pegi dgn afiq neal dan dato k .tumpang afiq , kitaorang konvoi awal sikit sbb takot jem . nasib baik baik jalam clear je , sebenarnye kitaorang tak bape nk sure jalan nk pegi hotel tuh , alaa dah lupe pulak nama hotel tuh , nevermind . tak penting pun , HAHAHA .


afiq dan kal , nak jugakk tuh , dalam kereta menuju ke destinasi , gituuuuuu

feeling sat , yg nampak lengan separuh tuh dato k , sorry tak nampak muke , mihmihhhh =D


Okey please jgn ckp aku poyo pakai speck hitam ye . aku terpakse pakai k , sebab masa tuh aku sakit mata , kesian kann , orang lain cantik2 mata aku ketumbit pulak , sedeyhhh okeyyyyy 


kami sampai kat hotel awal sikit . so sempat laa snap snap gambar dulu . gilaa ke hape kalau tak snap gambar banyak banyak . setahun sekali kot , tetibe feeling mcm pegi majlis anugerah bintang popular pulak , ko hadee ? takde kan ? HHAHHAHAHAAHA .
okey tayah penin2 type byk byk , meh sini kita tgk gambar yg sempat kite orang hambik , gituuuu




kal , munirah , dan afiq . =)



ezam , presiden kolej bestari , rambut aku dah jadi ape entah sbb berpeluh dah , kat ballroom ni aircond tade pulak , tataw sebab ape , 



han , atlit bola kolej kitaorang , comel kan , miahahhahahaa

naufal , rakan gosip , gituuuuu =D





haaa , yang tuh iqbal , tapi aku panggil iqi sbb bunyi comel sikit mcm iqi . HAHAH 


haa ni atoi , aku dah anggap die mcm atok dah , mihmihmih =D


ni nabilaa aka che nab 


amir labuan =)

patrik yg comel =D


fatin yg cantik


eh sebelum terlupa , aku nk ucapkan terima kasih kat kirin , bff aku sebab bagik pinjam blazer tuh haaaa
cantik kann blazer , die memang terbaik laaa *ayat bodek* , thnks kirinn , mihmihmih 



No comments: