Friday, July 5, 2013

anak patung harga seringit .=D

hai uolsss .

korang pernah tak buat keje gilaaa ? sekali seumur hidup takkan tak pernah kot . please jangan tipu , kalau tipu masuk api neraka . nak tak ? mesti tanak kannn ! haaa korang nak tahu harini aku dgn kawan aku buat keje gila dowh . kejadian ni berlaku dkt pasaraya aeon .eh jap bende yang aku buat ni sebenarnye tade laa gila sangat pada pandangan korang semua , tp bagi aku dgn kawan aku memang keje gila laa sebab ni 1st time kite buat bende ni , mihmihmih , haaa suspen tak ? HAHAHAHAA


okey sebenarnye harini aku dan kawan aku pegi karaoke kat greenbox . dari kol 3 petang kot , ta sure pulak , habis dalam kol 9 mlm .sebenarnye habis kol 8 tp die extend kan masa , yeayy , apelagi kitaorang melalak laa sampai sakit tekak , walaupun suara aku memang hazab , ada aku kesah , aku bayar kan , so apa lagi
nyanyi je laa , hehe . haaa habis je karaoke tuh . plan memang tanak g lepak memana dah , sebab masing-masing dah penat kan , so lps je nyanyi kitaorang blah nk g bayar parking kete , dalam perjalanan tuh , kitaorang terjumpe satu mesin ni haaaa , dalam mesin ni penuh anak patung hokeyyyy !

okey , untuk dapatkan anak patung tuh , korang kene tukarkan duit rm1 dgn token . lps tuh masukan token dalam lubang yg telah disediakan then cuba control kan mesin tuh untuk keluarkan anak patung dalam balang tersebut . kitaorang gigih ok sbb aku memang teringin gilaa nk bear tuhhh . okey kawan aku laa yg tolong main bende alah tuh . percubaan pertama daaa hampir berjaya okey ! mesinnn tuh tipu gila , saja tanak bagik kitaorang menang . nak tahu sebab apa ? bende alah tuh dah cengkam kot anak patung tuh tapi bila part nk angkut naik tetibe stuck , apa lagi kitaorang tak puas hati , kawan aku terus call pemilik bende alah tuh , gigih kannn demi anak patung seringgit je ? HAHAH . kesahhh pulak aku . so diorang suruh kite off kan mesin tun dan on balik .


kitaorang pun ikot je la .percubaan kali kedua gagal . tak putus asa lagi ni , lagi sekali kalau percubaan kali ketiga gagagl jugak , kitaorang blah .korang rasa gagal ke tidek ?
haruss laaaaaaaaaaaaaaaaaa gagal !!!! bengang oke , kitaorang sumpah tak puas hati , rasa nak tendang je mesin tuh , tapi tak bole kan vandalisme pulak , mihmihmih ,
orang sekeling tgk je kitaorang sebab kitorang gelak tak puas hati . Dengan hati yang keciwa kitaorang bayar parking dan balik , sobs , keciwaaa broooo, wa keciwaaaaaaaaaaaa .habis duit rm3 , rm3 kot , kalau nasi lemak mapley dah dapat sebungkus taw tak . kalau tak dah dapat anak patung sebijik okeyh , mihmihmih


haaa , tuh laaaa , diaa stuck kat situ .tetibe je dia benti . sakit hati okeyhhhh 

No comments: