Wednesday, March 27, 2013

hye selamat malam

Ini adalah entry kedua ke ketiga ke untuk tahun 2013. eh dah lupeee . lantak laaa . hahahahaa memang horor kan update blog setahun sekali ,hahahaha ,
okeyh fasa baru dalam hidup aku baru je bermula ,bermula mcm mane tuh ? ye la , aku baru je habis study kan kann , so skang kene laa plan nk keje pulak , kau ghase takkn laa mak bapak aku nk tanggung aku sampai tua , tp kalau diorang sanggup aku tak kesahh , miahihihihi *gelak gedik
buat masa sekarang aku tak keje lagi , tgh mencari , susah gilee woo nk cari keje skang ni , melelehhhhhhh !
tapi bak kate usaha tuh tangga kejayaan , so kene laa berusaha dari sekarang .
byk sebenarnye plan nk kene buat ni  , plan a , plan b , mcm2 adeeeeeeee ,. so lest mulakan misi mencari keje ! yeahhhhhhhh

No comments: