Monday, September 19, 2011

contest : KENAPA SAYA SUKA ANNAS EASKEY?

oke first of all , aku nak cakap saje je gedik2 nk join contest ni , heee , lagipon hadiah die manarik gile kot ,
pemenang akan dapat shoot dgn anas secara percuma uolss , adoo ? takde kann , hakhak
so aku pon try laa join ,. mne taw nasib , hiks

oke nape aku ckp aku suke anas ni ,
gile ke hapeee , die punye gambar meletop uols, tangkap leleyh gitew, ngee
ye laa , cube korang tgk seme photoshoot yg die buat mantap seyh ,
kalo korang still ta percaye jugak , meh sini nak tunjuk ,






haa tu baru sikit oke , speechless kannn , teruja kann , hehehe
satu lagik aku suke anas ni sbb cara die snap pic cam photographer international gitew , ko adoo ? takdekann , hahaha 

satu lagik cara editing anas pon marbeless laaa , gambar nmpak smooth je , :)

oke laa , kalo ade rezeki dpt laa , amin  , hehe

btw aku sertakan link anas k



No comments: